Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Sewing Lessons - Μαθήματα Ραπτικής




Πριν σχεδόν 2 μήνες, ξεκίνησα μαθήματα ραπτικής με μια εξαιρετική δασκάλα.
Σκόπευα να το ανακοινώσω από το πρώτο μάθημα, μα τελικά αποφάσισα να περιμένω μέχρι να έχω κάτι να παρουσιάσω.
Έχω φτιάξει λοιπόν μια ξεχωριστή ενότητα που θα σας παρουσιάσω αναλυτικά όσα έχω κάνει μέχρι τώρα.
Παρακολουθώ τα μαθήματα 3 Σάββατα κάθε μήνα 15:00-17:00  το μεσημέρι. Τα μαθήματα γίνονται κάθε Σάββατο, αλλά καθώς 1-2 Σάββατα το μήνα δουλεύω δεν προλαβαίνω να τα παρακολουθήσω. Οπότε εργάζομαι κατ'οίκον. 
Η δασκάλα μου, όπως είπα, είναι εξαιρετική (γι'αυτό και αποφάσισα να τη διαφημίσω αναρτώντας την κάρτα της). Δεν υπάρχει για εμένα πιο σπουδαίο προσόν για ένα δάσκαλο από το να αγαπά το αντικείμενό του και να έχει το το ταλέντο να μεταδίδει και στους άλλους την αγάπη αυτή. 
Ο χώρος είναι μικρός, ζεστός και φιλόξενος και ίσως σε τέτοια μέρη υπάρχει η χαρά για δημιουργία. 
Δε μαθαίνω ραπτική για να γίνω επαγγελματίας μοδίστρα (αν και αυτό δε θα ήταν κακό). Απλά μου αρέσει να δημιουργώ με τα χέρια μου.
Μαθαίνω...
Μαθαίνω γιατί με κάνει να αισθάνομαι όμορφα και μαθαίνω πρακτικά πράγματα γιατί μου αρέσει να προσφέρω. Ότι μου φαίνεται ενδιαφέρον θέλω να το μαθαίνω.
Μπορείτε να κάνετε κι εσείς το ίδιο. Μπορείτε να ξεκινήσετε να μαθαίνετε κάτι που τραβάει την προσοχή σας και να προσπαθήσετε να γίνετε καλοί σε αυτό. Δεν έχει μεγάλη σημασία αν θα είστε απόλυτα επιτυχείς, όσο αυτό που κάνετε σας προσφέρει ευχαρίστηση. 
Μάθετε και προσφέρετε όσο μπορείτε, στον εαυτό σας και στους άλλους...


Almost 2 months ago, I started sewing lessons with a wonderful teacher.
I was planning to announce it from the very first lesson, but I decided to wait until I have something to present. 
Therefore, I have made a separate section in which I will demonstrate all I have done so far. 
I attend the lessons 3 Saturdays a month 15:00-17:00 at noon. The lessons take place every Saturday, but since I work 1-2 Saturdays each month, I don't make it. So, I take homework. 
My teacher as I said, is excellent (that's why I decided to advertise her by posting her card). To me there is not greater quality in a teacher than to love his domain and to possess the talent to make others love it was well. 
The place, is small, warm and hospitable and maybe it is in those places that the joy of creation lives.
I do not learn how to saw because I aspire to become a professional seamstress (though that would not be bad). I just like to create things with my hands.
I am learning...
I am learning because it makes me feel beautifully, and I learn practical stuff because I enjoy to offer. I am keen on learning everything that strikes me as interesting. 
You can do the same. You can start learning something that has caught your attention and try to become good at it. It does not really matter if you succeed, as long as you feel pleased.
Learn and offer whatever you can, to yourselves and the others... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!