Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

The day before Friday!!! - Η μέρα πριν την Παρασκευή!!!



...και αποφάσισα να βρω το χρόνο να γράψω επιτέλους στη σοφίτα μου την οποία είχα εγκαταλείψει για περισσότερες μέρες από όσες θα ήθελα.
Θα μπορούσα να πω ότι η απουσία μου οφειλόταν σε φόρτο εργασίας ή ότι είχα άλλα θέματα πιο σημαντικά να φροντίσω (και δε θα ήταν ψέματα), αλλά καθώς πιστεύω ότι όταν θέλουμε πραγματικά να ασχοληθούμε με κάτι μπορούμε να βρούμε έστω και πέντε λεπτά για να το κάνουμε, είμαι "αναγκασμένη" να ομολογήσω ότι δεν είχα διάθεση.
Και αυτό δεν ισχύει μόνο για το ιστολόγιό μου. Όλοι, φαντάζομαι, ξέρετε γι'αυτές τις φορές που κάτι σε πιάνει και δεν έχεις όρεξη για τίποτα. Δεν είναι απαραίτητο να έχει συμβεί κάτι άσχημο (π.χ. εγώ είχα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο), αλλά αυτές τις μέρες ένιωσα λίγο μόνη. Μου πέρασε γιατί κατάλαβα ότι δεν είμαι μόνη και απλά σκεφτόμουν βλακείες. Με είχε πιάσει, βλέπετε μελαγχολία γιατί έχω καιρό να δω τς φίλες μου.
Λοιπόν, τώρα είμαι πίσω με διάθεση να μοιραστώ πράγματα μαζί σας, τα οποία ελπίζω να απολαύσετε!!!
Ααααα!!!!!! Και Χρόνια Πολλά Πολλά στους εορτάζοντες όπου κι αν βρίσκεστε!!!!!!



... and decided to find the time to write at last in my attic, which I had abandoned for more days than I wanted.
I could say that my absence was due to work or that I had more important matters to take care (and that would not be a lie), but, since I believe that when we truly want to spend time on something we can afford to spare even five minutes to do it, I am "forced" to confess that I was not in the mood.
And that does not apply only to my blog. All of you, I imagine, know for those times when something comes over you and you have no mood to do anything. It's not necessary that something bad has happened (for instance I had a wonderful Weekend), but these days I kind of felt alone. I got over it, because I realized I was not alone and I was thinking nonsense. I was melancholic, you see, because I have not met with my friends in a long while.
Well, now I am back with the will to share things with you, which I hope you will enjoy!!!
Ohhhhh!!!!!!! Happy Name day to all of you who celebrate today no matter where you are!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!