Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Here come the stories! - Έρχονται οι ιστορίες!




Πριν ξεκινήσω να ανεβάζω το υλικό μου (το οποίο θα γίνει σε μερικές μέρες από τώρα, σταδιακά), θα ήθελα να εξηγήσω κάποια πράγματα:

  1. Οι ιστορίες που θα δείτε και θα διαβάσετε είναι δικές μου και μόνο, αποτέλεσμα δικής μου έμπνευσης και εργασίας. Φυσικά και έχω επηρεαστεί από έργο αγαπημένων μου συγγραφέων και προσπαθώ να μάθω από τις τεχνικές τους, αλλά δεν κλέβω τη δουλειά κανενός. 
  2. Ότι θα ανέβει εδώ (και σε ομάδες του G+) είναι αυτοτελές. Σύντομες ιστορίες σε ελληνικά και αγγλικά τις οποίες δεν προορίζω για επίσημη έκδοση. Αυτά που θέλω να εκδώσω δεν θα τα κοινοποιήσω ακόμη.
  3. Πριν από την κάθε ιστορία ενδέχεται να υπάρχει και μια εισαγωγή για την πηγή της έμπνευσης.
  4. Σε πρώτη φάση (κυρίως επειδή είναι χρονοβόρο) η κάθε ιστορία θα παραμένει  στη γλώσσα της. Αυτό σημαίνει ότι οι ιστορίες που είναι γραμμένες στα ελληνικά δε θα μεταφράζονται στα αγγλικά και το αντίθετο.
Προς το παρόν αυτά.



Υ.Γ. Από όσους διαβάσετε τις ιστορίες μου περιμένω με χαρά κριτικές. Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω πρόβλημα με την αρνητική κριτική, αλλά με ενοχλεί πολύ η αγένεια.










Before I start uploading my material (which will gradually happen in a few days from now) I would like to explain some stuff:
  1. The stories you will see and read are exclusively my own, resulting from my inspiration and labor. Of course I have been affected by the work of my favorite writers and I am trying to learn from their writing techniques, but I don't steal anyone's work.
  2. Whatever is uploaded here (and on G+ groups) is independent. Just short stories in Greek and English which are not destined for official publishing. Those which are will not be made public yet.
  3. before each story there may be an introduction containing the source of inspiration.
  4. Initially (mainly because it takes too much time) each story stays in its own language.That means that stories written in Greek will not be translated in English and vice versa. 
That would be all for now.

P.S. From those of you who will read my stories I gladly expect your reviews. I would like to make clear that I have nothing against negative reviews, but rudeness bothers me greatly.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!