Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Discussing Goals - Συζητώντας Στόχους






Αφήνω στην άκρη τις συνήθεις μου προτροπές για ονειροκυνήγι και σας ρωτάω :
Ποια είναι τα όνειρά σας;
Οι στόχοι σας;
Τι κάνετε για να τους κατακτήσετε;
Πόσο σας νοιάζει;
Σας ρωτάω για πράγματα που απασχολούσαν κι εμένα πολύ. 
Και τώρα που έχει κάπως ξεκαθαρίσει το τοπίο στο μυαλό μου δίνω εν συντομία την ιστορία μου.
Θέλω να γίνω συγγραφέας. 
Όχι, βασικά, είμαι συγγραφέας.
Γράφω από τα 19 μου. Έχω ένα ράφι γεμάτο τετράδια με ιστορίες. Γράφω σε ελληνικά και αγγλικά.
Αποφάσισα επιτέλους ότι θέλω να το κάνω επαγγελματικά.
Για να βελτιωθώ ξεκίνησα ένα μεταπτυχιακό στη Δημιουργική Γραφή που το πληρώνω με κόπο, αλλά αξίζει και τα χρήματα και το χρόνο. Αυτή τη στιγμή είμαι δευτεροετής φοιτήτρια.
Προσπάθησα πρόσφατα να δημοσιεύσω κάποιες σύντομες ιστορίες στα αγγλικά, αλλά δεν έγιναν δεκτές. Δε με πείραξε γιατί ξέρω ότι δύσκολα πετυχαίνεις με την πρώτη.
Θα συνεχίσω να προσπαθώ.
Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, αλλά τα όνειρά μου καθόλου. Ελπίζω ότι κι εσείς δεν περιορίζετε τα όνειρά σας.
Έχω υποσχεθεί ότι θα ανεβάσω κάποια πράγματα και θα το κάνω.
Ο πρώτος μου στόχος είναι να διαβαστούν οι ιστορίες μου (ακόμα κι αν δεν αρέσουν).
Επαναλαμβάνω ότι θέλω να το κάνω επαγγελματικά και να καταφέρω να ζω αξιοπρεπώς από τη συγγραφή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα καταφέρω να εκδώσω όλα όσα γράφω (χμμμμ, αν υποθέσουμε ότι θα δεχτεί κάποιος να εκδώσει τη δουλειά μου).
Γι'αυτό θα δείτε δείγμα της γραφής μου σε ελληνικά και αγγλικά και στη σοφίτα μου και σε κάποιες ομάδες δημιουργικής γραφής στο G+. 
Αυτό είναι το δικό μου όνειρο. Δεν ξέρω αν θα πραγματοποιηθεί, αλλά θεωρώ ότι αξίζει να το παλέψω.
Εσείς πείτε μου τώρα: τι θα κάνετε;


I leave aside my usual urges for dreamhunting and I am asking you :
What are your dreams?
Your goals?
What are you doing to conquer them?
How much do you care?
I am asking you about things that used to trouble me too. 
And now that things have gotten somewhat clearer in my head, I am giving you my story in short. 
I want to be a writer.
No, actually, I am one. 
I write since I was 19. I have a shelf full with notebooks containing my stories. I write both in Greek and English. 
And I finally decided I want to do this professionally. 
To improve myself I started a Master in Creative Writing for which I pay with effort, still it deserves both my money and my time. At the moment I am a second year student. 
Recently I tried to get some of my English short stories published, but they were not accepted. I did not mind for I know it's hard to make it in the first try. 
I'll keep trying. 
My time is limited, my dreams are not. 
I hope that you too do not confine your dreams.
I've promised to upload things and I will. 
My first goal is that my stories will be read. 
I repeat I want to do this professionally, so I can live decently from my pen, but that doesn't mean that I will succeed to publish everything I write (mmmm, supposing that someone will accept to publish my work).
This is the reason why you will see my writing samples in Greek and English in my attic and also at groups of creative writing on G+.
That's my dream. I do not know if it is going to come true, but I think it is worthy of the fight. 
You tell me now: what are you going to do?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!