Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Rainy Friday... - Βροχερή Παρασκευή....



Η τελευταία μέρα μιας περίεργης -για εμένα- εβδομάδας έφτασε και με έκανε μούσκεμα για να μου πάει γούρι το ρεπό που θα έχω το ΣΚ!
Πόσοι από εσάς βγήκατε στο δρόμο χωρίς αυτοκίνητο την ώρα που έβρεχε πολύ και γίνατε χάλια;;;
Προσωπικά δεν έχω στεγνώσει ακόμα εντελώς. Αλλά που θα πάει... θα τελειώσει η μέρα και θα πάω σπίτι. Ένα ζεστό μπάνιο και το να μην ξυπνήσω συναχωμένη είναι οι μόνες μου ευχές...
Ποιές να είναι οι δικές σας;; Βρέχει εκεί που είστε;; Εδώ σταμάτησε από όσο μπορώ να καταλάβω...
Το καλό με αυτή την εβδομάδα ήταν ότι πέρασε πιο γρήγορα από όσο περίμενα..
Μένει μόνο να καλωσορίσουμε το Σαββατοκύριακο...
Ελπίζω να έχετε ένα όμορφο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!

The last day of a strange - for me - week, has arrived and got me wet just to bring me luck for the weekend, when I am off of work!
How many of you walked the streets without cars at the time when it was pouring and got messy???
Personally, I am not fully dry yet. But eventually, the day will come to an end and I will go home. A warm bath and to wake up without having caught a cold are my only wishes...
Which are yours?? Does it rain where you are?? From what I can make out it has stopped here...
The good thing with this week is that it passed more quickly than I expected...
Now the only thing that is left is to Welcome Weekend...
I hope you will have a beautiful and relaxed Weekend!!!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!