Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Au revoir octobre - Στο επανιδείν Οκτώβρη


Αποχαιρετώ αυτό το μήνα στην εκπνοή του. Ήταν ενδιαφέρων από πολλές απόψεις. Θα μου λείψει ο Οκτώβρης, το ομολογώ. Πάντα με βοηθάει να μάθω κάτι νέο. Ο τρόπος ίσως να μη μου αρέσει πάντα, αλλά στο τέλος του μήνα ξέρω ότι το μάθημα που πήρα θα μου είναι πολύ χρήσιμο.
Απόψε άναψα τα τρία κεριά που συμβολίζουν τρία από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μου. Υγεία, Αγάπη και Τύχη.
Είμαι έτοιμη νομίζω, να υποδεχτώ το Νοέμβρη. Εσείς;;;

I farewell this month at its very end. It was interesting in many aspects. I confess, I will miss October. It always helps me to learn something new. I may not like always the way this happens, but at the end of the month I know the lesson will prove useful. Tonight, I lighted the three candles that symbolize three of the most important things in my life. Health, Love and Luck.
I think I am ready to welcome November. Et vous????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!