Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

A Friend called Book... - Ένας Φίλος που λέγεται Βιβλίο...





Θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι τα βιβλία ήταν η πρώτη μου αγάπη. Είναι όμως η πιο μακροχρόνια. Τα βιβλία είναι ένα βήμα -ίσως μικρό, ίσως μεγάλο- για να κατανοήσει κανείς τον κόσμο και τον εαυτό του. Είναι όμως και ένα ασφαλές καταφύγιο όταν θέλει να ξεφύγει και από τα δύο... Τα βιβλία είναι σύντροφοι και εδώ θα βρείτε πολλά... Προτάσεις βιβλίων με δικές μου περιλήψεις και απόψεις. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω την πνευματική δουλειά κανενός, οπότε δεν πρόκειται να διαβάσετε ότι ένα βιβλίο είναι κακό, αλλά μόνο ότι δε μου άρεσε......

It would be a lie if I said that books were my first love. However it is the most longlasting. Books are a step - maybe small, maybe great- to understand world and ouselves. It is also a safe refuge when we want to escape both... Books are companions and you are going to find mant here... Book suggestions with my own reviews and opinions. I am not in position to judge anyone's mental work, so you are not about  to read that a book is bad, but only that I did not like it....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!