Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Step In, Please... - Περάστε, Παρακαλώ...




Με μεγάλη μου χαρά σας καλωσορίζω στην κατάδική μου ονειρεμένη σοφίτα!!! Σιγά σιγά θα τη γεμίσω με όλα τα πράγματα που έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και με κάνουν ευτυχισμένη... βιβλία, ταινίες, φωτογραφίες, χειροτεχνίες, σκίτσα και ενδεχομένως πολλά άλλα που θα ανακαλύψω κι εγώ στην πορεία. Εύχομαι θερμά, να βρουν μια μικρή θέση και στη δικές σας καρδιές. 

It is with great joy, that I welcome you to my very own dreamy attic!!! I will gradually fill it with all the things that hold a special place in my heart and make me happy.. books, movies, photos, crafts, skethches and possibly many others that I will discover in time. I dearly wish, that they find a small place in your hearts as well.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!