Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Inspiration Month!!! - Μήνας για έμπνευση!!!




Ναι, στον Οκτώβριο αναφέρομαι! Η δημιουργικότητα που ξεκίνησε να εκδηλώνεται το Σεπτέμβρη άνθισε κυριολεκτικά αυτό το μήνα προσφέροντας έμπνευση για να εμπλουτιστούν και να ολοκληρωθούν παλιές ιστορίες. Ελάχιστες ήταν οι μέρες που δεν ασχολήθηκα με το γράψιμο, διορθώνοντας παλιές μου ιστορίες. Και ακόμα δεν έχω τελειώσει!!! Μετά την ολοκλήρωση, έρχεται η μετάφραση στα Αγγλικά και η εικονογράφηση και... ε, έχω πολλή δουλειά ακόμα!!!!! Αν και έχω αρχίσει να κουράζομαι, γιατί είχα ξεσυνηθίσει να δουλεύω τόσο πολύ, μου αρέσει. Η δημιουργικότητα πάντα σε εξαντλεί γλυκά και μετά από διάλειμμα 1-2 ημερών μπορείς να συνεχίσεις από εκεί που σταμάτησες.
Ο μήνας ευνοεί τη φαντασία. Βάλτε μπρος τη δική σας σήμερα!!!

Yes, I refer to October! The creativity that started to show on September, really bloomed this month offering inspiration to enhance and complete old stories. Rape were the days I did not occupy myself with writing, correcting my old stories. And I am not done yet!!! After the completion, comes translation in English and the images and... well, I have much work to do!!!!! Though I have began to get tired, I have not worked so hard in ages, I do love it. Creativity always tires one sweetly and after a 1-2 days break you can continue from where you stopped.
This month favors imagination. Get yours going today!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!