Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Oh la la! Day off!!!! - Πώ πώ πώ! Ρεπό!!!!



Το να βλέπεις τη λέξη "Ρεπό" να ανάβει με φώτα νέον μπροστά στα μάτια σου ενώ γύρω σκάνε πυροτεχνήματα, φανερώνει την απίστευτη κούραση και απελπισία μετά από πολλές πολλές μέρες συνεχόμενης εργασίας.
Το έχετε νιώσει. Είμαι βέβαιη. 
Με το ζόρι κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά, αλλά ήθελα να μοιραστώ τον πόνο μου πριν κοιμηθώ. Είμαι ευγνώμων που έχω ακόμα δουλειά ενώ άλλοι άνθρωποι όχι, αλλά το να ανυπομονώ για το ρεπό δεν είναι έγκλημα ούτε αχαριστία. Η τελευταία εβδομάδα ειδικά ήταν απαίσια και χαίρομαι πολύ που τελειώνει.
Το μεγάλο μου όνειρο αυτή τη στιγμή είναι να ξημερώσει Σάββατο. Όλα τα άλλα όνειρα μπορούν να περιμένουν.
Όσοι βρίσκεστε στη ίδια κατάσταση με εμένα, κουράγιο! Αυτή η μέρα έμεινε!

To see the words "Day Off" turn on with neon lights in front of your eyes while fireworks go off all around, only shows the unbelievable fatigue and desperation after many days at works in a row.
You've felt it. I am sure.
I can barely keep my eyes open, but I wanted to share my trouble before I go to bed.
I am grateful to still have a job while others don't, but to look forward to my day off is not a crime or ungratefulness. Last week, especially, was awful and I am very glad it's gonna be over.
My biggest dream this moment is the dawn of Saturday. All the other dreams can wait.
Those who find yourselves in my situation, have courage! Only this day has left!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!