Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Baker Street - Οδός Φούρναρη



Οποιαδήποτε ομοιότητα με το Σέρλοκ Χόλμς είναι εντελώς συμπτωματική, τ'ορκίζομαι!
Λοιπόν λοιπόν, θα εγκαινιάσω αυτή την ενότητα με δύο τούρτες. Ο σύντροφός μου έχει σήμερα γενέθλια κι εγώ την ονομαστική  γιορτή μου το Σάββατο και αποφάσισα να φτιάξω εγώ το γλυκό.
Ζήτησα από τη φίλη μου Νίνα τη συνταγή που είχε κάνει εκείνη σε κάποια γενέθλια και με παρέπεμψε στον ιστοχώρο που θα δείτε παρακάτω. Κανονικά η συνταγή είναι για ένα τριώροφο brownie cheesecake, αλλά εγώ προτίμησα να κάνω δύο μικρές διώροφες τούρτες με κρέμα βανίλια και να αλλάξω και τη διακόσμηση.
Η συνταγή είναι απλή και τα υλικά δεν κοστίζουν ακριβά. Είναι μια οικονομική και γρήγορη λύση για να κάνετε κάτι για κάποιον που αγαπάτε! Ακόμα κι αν δε βγει τέλεια σε εμφάνιση (κι οι δικές μου δε βγήκαν ακριβώς όπως σχεδίαζα) η γεύση και η κίνηση είναι αυτά που μετράνε.
Γιαμ γιαμ!!!




Any resemblance with Sherlock Holmes is completely coincidental, I swear!
Well well, I will open this section with two cakes. My partner has his birthday today and I have my Nameday on Saturday and I decided to make the dessert myself.
I asked my friend Nina for the recipe she has used on some birthday and directed me to the website you'll see below. Normally, the recipe is for a three stories brownie cheesecake, however I prefered to make 2 two stories cakes with vanilla cream and change the decoration.
The recipe is simple and the ingredients don't cost much. It is a cheap and fast solution to do something for someone you love! Even if it does not look perfect (mine did not go exactly as planned either) the taste and the gesture are the things that count.
Yum yum!!!

HowToCookThat

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!