Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Rearranging a Bookcase - Ανακατατάσσοντας μια Βιβλιοθήκη



Προχθές, ενώ ο σύντροφός μου λάδωνε τη ραπτομηχανή για να μπορέσω να δουλέψω λίγο τη φούστα μου, εγώ αποφάσισα να οργανώσω λίγο τη βιβλιοθήκη μου.
Τον τελευταίο καιρό έχω αγοράσει αρκετά βιβλία κι έπρεπε να δω πως θα χωρέσουν. Παλιότερα γέμιζαν μόνο τα δύο ράφια κι ένα μέρος από το τρίτο. Πλέον είναι σχεδόν γεμάτα τα τέσσερα από τα πέντε ράφια.
Είμαι υπερήφανη για τη βιβλιοθήκη μου. Πάντα ήθελα να έχω πολλά βιβλία και στο σπίτι αγοράζαμε σπάνια γιατί ο πατέρας μου προτιμούσε να δανειζόμαστε από τη δημοτική βιβλιοθήκη.
Τον τελευταίο χρόνο έχω αγοράσει αρκετά βιβλία που μου αρέσουν (τα προηγούμενα χρόνια οι οικονομικές μου υποχρεώσεις υπερίσχυαν της επιθυμίας μου να αγοράσω βιβλία) σε πολύ καλές τιμές.
Δε θα φτάσω εύκολα τη βιβλιοθήκη που έχει δημιουργήσει ο μικρός μου αδερφός που άρχισε να αγοράζει νωρίτερα από εμένα, αλλά και πάλι καμαρώνω πολύ που τα βλέπω να γεμίζουν τη μικρή μου βιβλιοθήκη. Ίσως χρειαστεί να αγοράσω μια ακόμη σύντομα.
Αυτό θα ήταν υπέροχο!!!


The day before yesterday, while my partner was lubricating the sewing machine so I could work on my skirt, I decided to organise my bookcase a bit.
Lately I have bought many books and I had to see how they would fit. A while ago only two shelves and a part of the third were filled. Now, almost four shelves out of  five are almost full. 
I am proud of my library. I have always wanted to have many books and we rarely bought any at home, for my father prefered to loan from the local library. 
This year, I have bought many books I like (in previous years my financial obligations were greater than my desire to buy books) on very good prices. 
It will not be easy to compete with the library my little brother, who started buying books earlier,  has created, but I am still proud that I see them fill my little library. I may have to buy one more soon.
That would be wonderful!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!