Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

A ruined sketch - Ένα κατεστραμμένο σχέδιο



Μου τη σπάει, όταν ξεκινώ να φτιάξω κάτι που μου αρέσει και καταφέρνω να το καταστρέψω. Αυτό συνέβη και με το παραπάνω σχέδιο. Η εκδοχή με το μολύβι ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ καλή. Το πρόβλημα άρχισε όταν αποφάσισα να βάλω χρώμα και ολοκληρώθηκε όταν χρησιμοποίησα μαρκαδοράκια. Έτσι προέκυψε αυτό που βλέπετε δεξιά. Δεν είναι ότι το βρίσκω απαίσιο, απλά δεν ήταν αυτό που είχα στο μυαλό μου...

It gets on my nerves, when I begin to make something I like and manage to ruin it. It's what happened with the sketch above. The pencil version was, in my opinion, quite good. The problem started when I decided to put color to it and was completed when I used markers. That's how the image on the right came up. Not that I find it hideous, but it was not what I had in mind...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!