Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

A Tuesday in October... - Μια Τρίτη του Οκτώβρη...


και αφού έχω καταφέρει επιτέλους να ανεβάσω την ανάρτηση για  την πρώτη ταινία "Χάρι Πότερ", μετά από πολλές μέρες προσπάθειας, γράφω γι'αυτήν την - γρουσούζικη κατά πολλούς - Τρίτη.
Τρίτη και 13. Κι όμως είναι μια συνηθισμένη μέρα, γι'άλλους πιο εύκολη και γι'άλλους πιο δύσκολη. Για παράδειγμα, για εμένα είναι κάπως δύσκολη. Αλλά, πάλι, αν το καλοσκεφτώ οι περισσότερες μέρες αυτού του μήνα είναι δύσκολες για μένα.
Αυτό δε σημαίνει ότι δε συμβαίνουν όμορφα πράγματα. Τουλάχιστον σε εμένα συμβαίνουν και καλά. Εύχομαι κι ελπίζω να συμβαίνουν και σε εσάς ωραία πράγματα.
Έγραψα στην αρχή του μήνα πως ο Οκτώβρης είναι για εμένα δύσκολος κι ας είναι ο αγαπημένος μου. Αποδεικνύομαι σωστή μέχρι τώρα, αλλά δε με νοιάζει.
Ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω τα πράγματα δεν είναι και πολύ ευχάριστα. Η διάθεσή μου είναι χάλια, νυστάζω, είμαι στη δουλειά (ενώ θα ήθελα να είμαι αλλού) και δε θα δω το συντρόφό μου ως το Σάββατο. Επίσης δεν ξεκουράστηκα το ΣΚ.
Ναι, ναι γκρινιάζω το ξέρω. Γκρινιάζω, αλλά δεν απελπίζομαι. Οι μέρες περνούν γρήγορα και ελπίζω ότι όλα θα είναι πιο όμορφα το Σάββατο.
Πρέπει να πω, ωστόσο,  ότι τις μέρες που δεν ξεκουράστηκα έκανα χρήσιμα και όμορφα πράγματα. Υπόσχομαι να σας γράψω και να σας δείξω τα πράγματα που έκανα γιατί μπορείτε να κάνετε κάτι ανάλογο κι εσείς. Λίγη όρεξη χρειάζεται μόνο.
Όσοι περνάτε δύσκολα αυτές τις μέρες μη χάνετε την ελπίδα σας. Η κακοτυχία δεν κρατάει για πάντα. Όσοι περνάτε καλά, χαίρομαι πάρα πολύ για εσάς. Συνεχίστε έτσι.
Σε δυο πολύ αγαπημένες μου φίλες που περνούν πολύ δύσκολα αυτό τον καιρό εύχομαι όλα να πάνε καλύτερα. Ίσως πάρει αρκετό καιρό, αλλά αν διαβάζουν αυτή την ανάρτηση, θέλω να ξέρουν ότι τις σκέφτομαι, είμαι δίπλα τους και θα με στενοχωρούσε πολύ αν έχαναν το κουράγιο τους.
Σε μια άλλη καλή μου φίλη εύχομαι το εγχείρημά της να έχει καλή αρχή, μέση και τέλος. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να μάθει να ολοκληρώνει ότι αρχίζει.


and since I finally managed to upload the post for the first "Harry Potter" movie, after many days of effort, I am writing about this -considered jinxed by many - Tuesday.

Tuesday the 13th. And yet it is an ordinary day, for some easier and for some more difficult. For instance, to me it is somewhat difficult. But then again, if I come to think of it, most of this months days have been difficult for me.
That does not keep good things from happening. At least some good things happen to me. I wish and hope that beautiful things happen to you too. 
I wrote at the beginning of the month that October, though my favorite month, is the most tough for me. So far, I'm right, but I do not care.
Even at the moment that I am writing things are not very pleasant. My mood sucks, I feel sleepy, I am at work (while I would like to be somewhere else) and I won't be seeing my partner until Saturday. Moreover I did not rest efficiently at weekend.
Yes, yes I am bitching, I know. I am bitching but I don't get despaired. Days go by fast and I hope that everything will be more beautiful at Saturday.
I have to say, however, that the days I did not rest I've done useful and pretty things. I promise to write about and show to you the things I've done, because you can do as well something like them. All it takes is a bit of energy.
Those of you who have a hard time these days don't give up hope. Bad luck does not last forever. Those of you who have a good time, I am really glad about you. Keep it going. 
At two beloved friends of mine that are going through a very difficult situation recently I wish everything to get better. It may take some while, but if they are reading this post, I want them to know that I think about them, I am by their side and I would be very sad if they lost their courage.
At another good friend I wish that her venture has a good beginning, middle and end. I think it's about time for her to learn how to complete what she starts.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!