Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

A round of applause for October! - Ένα χειροκρότημα για τον Οκτώβρη!


Ο Οκτώβρης ήταν ανέκαθεν για μένα ο αγαπημένος μου μήνας. Ο μήνας που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω "φθινόπωρο". Είναι επίσης ο μήνας των γενεθλίων μου. Όμως συμβαίνει πάντα κάτι παράξενο με τον πιο αγαπημένο μου μήνα : είναι ο πιο άτυχός μου μήνας!!!! Δεν έχω όχι μόνο χρήματα για να γιορτάσω τα γενέθλιά μου αλλά βγαίνω γενικά εκτός προϋπολογισμού. Επίσης και η διάθεσή μου δεν είναι η καλύτερη... Ναι... Θα μου πείτε (και θα έχετε δίκιο) γιατί μπαίνω στον κόπο και τον καλωσορίζω... Είναι απλό. Η ζωή μου ξεκίνησε αυτό το μήνα και κάθε χρονιά αυξάνεται ο χρόνος που παραμένω εδώ και έχω την ευκαιρία να διορθώσω τα λάθη μου ή να κάνω καινούρια από τα οποία θα μάθω πράγματα. Ή απλά να ζήσω όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπώ. Η ζωή είναι προνόμιο που δεν το εκτιμάμε όσο του αξίζει. Και όλοι φοβόμαστε να μεγαλώσουμε (και εγώ μέσα που αυτό το χρόνο θα μπω στα 30) ενώ δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα, ειδικά αν καθίσουμε να σκεφτούμε ότι άλλοι άνθρωποι στερούνται (είτε είναι δική τους απόφαση είτε όχι) την απόλαυση του να μεγαλώσουν. Το ότι μεγαλώνουμε δε σημαίνει ότι πρέπει να διώξουμε δια παντός το παιδί που υπάρχει μέσα μας. Σημαίνει ότι πρέπει να το προφυλάξουμε και να ζήσουμε μαζί του αρμονικά και να το αφήνουμε κι αυτό να εκφράζεται. Δώστε χώρο στους δύο εαυτούς σας να εκφράζονται, χωρίς να καταπατάτε τους εαυτούς των άλλων (όσο γίνεται). Δώστε κι ένα χειροκρότημα στον Οκτώβρη που ξεκινά σήμερα και ξεκινήστε να βγάζετε τα πουλόβερ από τη ντουλάπα. Θα μας χρειαστούν!!!

October has always been for me my most favorite month. It's the month that comes to my mind when I hear "autumn". It;s the month of my birthday as well. However, something strange happens always with my most beloved month : it's the most unlucky for me!!!! Not only I can't afford to celebrate my birthday, but I go way out of budget always. My mood is not at its best either... Yep... You'll ask (and you'll be right to do so) why do I bother to welcome it... It's simple. My life started this month and each year the time I stay here is increased and I have the chance to correct my mistakes or make new ones from which I will learn. Or simply live beautiful moments with the people I love. Life is a privilage we don't appreciate as it deserves. And we are all afraid to grow old (me included, I will step on 30 this year) when there is not anything more wonderful, especially if we take a minute to think that other people are deprived (either by choice or not) of the joy of growing old. Growing does not mean that he have to kick out the child that exists inside us. It means that we have to protect it and live with it in harmony and let it express too. Give room of expression to both of yourselves, without stepping on the selves of others (as much as possible). Give a round of applause for October that starts today too and start to take the pullovers out of the closet. They are going to be needed!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!