Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Petite Francaise pour tout le temps- Little all weather French Girl - Μικρή Γαλλίδα παντός καιρού


Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αρχίσεις το Σαββατοκύριακό σου από το να κάνεις το πρώτο - μετά από περίπου 3 μήνες διακοπών - μάθημα μιας γλώσσας που αγαπάς από παιδί.
Ξεκίνησα τα μαθήματα γαλλικών πριν από σχεδόν ένα χρόνο. Περίπου, δηλαδή, μια 20ετία καθυστερημένα. Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, ήταν ένα όνειρο ζωής το οποίο μέχρι στιγμής εκπληρώνεται με απόλυτη επιτυχία.
Θα σας εξηγήσω αμέσως γιατί: 

  • Η αγάπη μου για τη γλώσσα αυτή ζωντάνεψε ξανά. Όσο περισσότερο κατανοώ τη γλώσσα τόσο πιο πολύ την αγαπώ
  • Έχω μια υπέροχη καθηγήτρια! Νέα, (άσχετο, αλλά πολύ όμορφη επίσης), με αγάπη για το αντικείμενο της (το οποίο ακόμα σπουδάζει) και όρεξη να μεταδώσει τις γνώσεις της στους μαθητές της. Φροντίζει να κάνει το μάθημα δημιουργικό και ευχάριστο
  • Έχει (ακόμα) ευέλικτο ωράριο, το οποίο με διευκολύνει αφάνταστα με τη δουλειά μου
  • Έχω ήδη ξεκινήσει να γράφω μικρές ιστορίες στα γαλλικά

Ξέρω ότι τα γαλλικά ή τα αγαπάς ή τα σιχαίνεσαι. Δεν καταλαβαίνω γιατί. Όταν ήμουν πιο μικρή ήμουν κι εγώ προκατειλημμένη απέναντι σε κάποιες γλώσσες. Μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι όλες οι γλώσσες έχουν την ομορφιά και την ιστορία τους, έτσι δεν μπορώ να μισήσω καμία τους. Απλώς, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, τείνω να αγαπώ και να μαθαίνω πιο εύκολα όσες με εμπνέουν να γράφω τις ιστορίες μου. 
Φιλοδοξώ να μάθω όσες περισσότερες μπορώ. Η μάθηση δε σταματά ποτέ. Μπορείς να μαθαίνεις σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεσαι αρκεί να το θες. Σίγουρα, ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο μεγαλώνουμε γίνεται πιο δύσκολο. Όμως μέχρι τώρα έχω καταλάβει ότι τα πράγματα τείνουν να φαίνονται δύσκολα όταν τα αντιμετωπίζουμε αρνητικά.
Συνεχίστε να μαθαίνετε!!!
Λοιπόν, τσάντα νέα, έχω. Κασετίνα νέα και γεμάτη, έχω. Ροζ, ωραιότατη ομπρελίτσα έχω. Έτοιμη για μάθηση με κάθε καιρό!!!!!!!!!!!!


There is not a better way to start your weekend than to have the first - after almost three months of vacation - lesson of a language you love since childhood. I started french lessons about a year ago. That makes it almost 20 years delayed. it's easy to understand, that it was dream of a lifetime which until now is being successfully fulfilled.
I will explain to you why:

  • My love for this language is revived. The more I understand it the more I love it
  • I have a wonderful professor! Young, (irrelevant, but pretty as well), with true love for her profession (which she is still studying) and with a drive to share her knowledge with her students. She makes each lesson creative and pleasant.
  • She (still) has a flexible schedule, which makes it all easier for me because I am working
  • I have already started to write short stories if french

I know that french is a language one either loves or detests. When a was little I was prejudiced too against some languages, As I grew I realized that every language has its beauty and its history, so I can't hate none. Just, to be cmpletely honest, I tend to love and learn more easily those which inspire me to write my stories.
I aspire to learn as many as I can. Learning never stop. You can learn regarless of your age only if you want to to so. Certainly, the general rule says that the more we age the more difficult it gets. However, until now I have understood that things tend to seem more difficult when we approach them in a negative way.
Keep on learning!!!!
So, I have a new school bag. I have a new and full pencilcase. I have a pretty pink umbrella. Ready for learning with every kind of weather!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!