Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

My First Companion!!! - Η Πρώτη μου Σύντροφος!!!




Είμαι ενθουσιασμένη!!! Καλωσορίζω το (επίσημο) πρώτο μέλος της σοφίτας μου!!! Ελπίζω ότι με τη βοήθειά της Ειρήνης (και όλων που περιμένω να καλωσορίσω) η σοφίτα μου θα εξελιχθεί στο μέρος δημιουργίας και αρμονίας που επιδιώκω. Ο καθένας από τους φίλους μου έχει το δικό του χαρακτήρα και το δικό του τρόπο έκφρασης. Ανυπομονώ να δω και να διαβάσω τις δικές τους διαφορετικές "φωνές" και θα προσπαθήσω ο καθένας τους να έχει ένα χώρο να εκφράζεται πιο ελεύθερα μέσα στη σοφίτα μου. Οι άνθρωποί μου θα μπορούν να γράφουν σε διαφορετικές συχνότητες από εμένα γιατί ο καθένας μας έχει τη δική του πολύπλοκη καθημερινότητα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Ρηνάκι μου για το χρόνο που θα διαθέσεις στη σοφίτα μου όσος κι αν είναι αυτός. Καλώς Ήρθες!!!!!!

I am excited!!! I Welcome the first (official) member of my attic!!! I hope that with Renee's help (and all the others I am waiting to welcome) my attic will evolve to the place of creation and harmony I seek. Each of my friends has his own character and way of expression. I am looking forward to see and read their different "voices", and I will do my best to give each a room in my attic to express more freely. My people will be able to write at different frequency from me because each of us has his own complicated life. Thanks in advance, my Renee, for the time you will dedicate to my attic, whatever that may be. Welcome!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!