Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Last Week... - Η περασμένη εβδομάδα...


Η περασμένη εβδομάδα ήταν περίεργη, το παραδέχομαι ... Δεν ξέρω τι συνέβη ακριβώς και δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω καλή ή άσχημη.  Ήμουν σπίτι, αλλά δεν ξεκουράστηκα όπως περίμενα και σας είχα γράψει ούτε κατάφερα να τελειώσω τις δουλειές μου όπως ήθελα. ΟΜΩΣ... σχεδίασα ξανά!! Και αυτό είναι αρκετά σημαντικό, γιατί με χαρά διαπίστωσα ότι τα νέα μου σχέδια είναι βελτιωμένα. Αποφάσισα να σχεδιάσω ξανά ανθρώπους τους οποίους είχα ζωγραφίσει πριν τρία χρόνια και αν και οι ομοιότητες δεν είναι τόσο μεγάλες όσο θα ήθελα, είμαι αρκετά ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα. Σκοπεύω να τα ανεβάσω μέσα στις επόμενες 2-3 μέρες, όταν τελειώσω με τα παλιά μου. για να τα δείτε. Θα προσπαθήσω να συνεχίσω να ζωγραφίζω μέσα στην εβδομάδα και να ανεβάζω τα σχέδιά μου.

Last week was strange, this I admit... I do not know exactly what happened and I cannot decide if it was good or bad. I was at home, but I did not get the rest I expected and had written to you nor I managed to complete my chores as I wanted. BUT... I sketched again!! And that is important, for I gladly found that my new sketches are improved. I decided to sketch again people that I had drew three years ago and even if the resemblance is not as great as I would like, I am fairly satisfied by the results. I intend to post the within the next 2-3 days, as soon as I have finished with my old ones, to let you see them. I will try to keep on sketching during this week and post. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!