Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

A Romantic Gift - Ένα Ρομαντικό Δώρο

Μια κάρτα για τη γιορτή μου και ένα βάζο για κεριά ρεσό, τόσο όμορφα που ήθελα να τα φωτογραφήσω
A card for my Name - Day and a vase for tealights, so beautiful that I wanted to capture them in a photo



Νομίζω πως είναι πλέον προφανές ότι λατρεύω να ανακατεύομαι με πολλά πράγματα, είτε το κάνω καλά είτε όχι. Δεν είμαι καλή φωτογράφος ή μάλλον δεν είμαι καν φωτογράφος, αλλά μου αρέσει να φωτογραφίζω. Με ευχαριστεί και είναι ακίνδυνο για τους άλλους ανθρώπους (π.χ. φανταστείτε να μου άρεσε να χειρουργώ ενώ δεν είμαι γιατρός - μπρρρρ). Θα ανεβάζω είτε δικές μου φωτογραφίες (συνήθως επεξεργασμένες στο photomania όπως οι περισσότερες που έχω ανεβάσει ως τώρα), είτε φωτογραφίες που μου έχουν δανείσει άλλοι (τους οποίους θα κατονομάζω). Για πραγματικά πολύ όμορφες φωτογραφίες συστήνω ένα νέο blog, το pinkbonjour το οποίο ενημερώνεται σχεδόν καθημερινά (στην πορεία που θα έχω ασχοληθεί περισσότερο θα προτείνω κι άλλα). Οι φωτογραφίες του δε διαφέρουν από αυτές που βλέπουμε στα περιοδικά από άποψη ποιότητας και αισθητικής.

I think it's finally obvious that I adore getting involved with many things, either I'm good at them or not. I am not a good photographer or rather I am not a photographer at all, but I like photographing. It gives me pleasure and it not dangerous for other people (e.g. imagine if I liked to operate on people without being a doctor - grrrrrr). I am going to be uploading either my photos (usually processed though photomania, like the majority of my current photos), or photos that I am being lent by other (who will be named). For really very beautiful pictures I recommend a new blog, pinkbonjour which is almost daily updated (in due time, when I'll get more involved I will recommend more). Its photos  in aspects of quality and aesthetic, are no different that the ones we see in magazines.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!