Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Card for a big boy - Κάρτα για ένα μεγάλο αγόρι

Κάρτα γενεθλίων. Φτιάχτηκε το Μάιο του 2015
Birthday card. It was made May 2015 


Είναι πραγματικά καταπληκτικό το τι μπορεί να φτιάξει ένας άνθρωπος με τα χέρια του, αν έχει λίγη φαντασία και μερικά απλά υλικά. Έχω δει υπέροχες χειροτεχνίες και εύχομαι να έφτιαχνα κι εγώ τόσο όμορφα πράγματα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε βάζω τα δυνατά μου με μικρές κατασκευές και χειροτεχνίες τα οποία προορίζονται για πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα. Έχω φτιάξει αρκετές κάρτες, τετράδια και μπλοκ τα τελευταία 12 χρόνια (ίσως και περισσότερα) αλλά δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είχα την πρόνοια να φωτογραφίσω τις δημιουργίες μου και δε θα τις δείτε ποτέ ούτε εσείς, ούτε εγώ θα τις (ξανα)δώ!!

It is truly amazing what one can make with his hands, if he/she has a bit of imagination and some simple materials. I've seen wonderful handicrafts and I wish I could make such beautiful things. That does not mean I don't do my best with small constructions and handicrafts which are destined for those whom I love the most. I have made plenty of cards, notebooks and notepads in the last 12 years (maybe more) but unfortunately in most cases I was not prudent enough to take pictures of my creations, and neither you nor  I will see them (again)!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!