Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Tell me a Story... - Πες μου μια Ιστορία...





Μου άρεσαν πάντα οι ιστορίες... Να τις διαβάζω, να τις ακούω, να τις βλέπω σε εικόνες... Όλες οι ιστορίες έχουν κάτι να πουν, ειδικά αν ο αφηγητής είναι καλός. Ξεκίνησα να γράφω τις δικές μου ιστορίες γύρω στο 2005. Δεν ξέρω αν είμαι καλή αφηγήτρια, ούτε αν οι ιστορίες μου είναι όμορφες (αν και εμένα μου αρέσουν πολύ - αλλά φυσικά τι θα έλεγα;;;). Πιστεύω, ωστόσο, ότι θα τους κάνει καλό να δουν το φως -έστω- του διαδικτύου αντί να μαζεύουν σκόνη στα ράφια της βιβλιοθήκης μου... Όσοι μου κάνετε την τιμή να επισκεφθείτε το ιστολόγιό μου, θα πρέπει να ανεχθείτε και την καθόλου διακριτική παρουσία των ιστοριών μου που θα ανεβαίνουν (μόλις κατοχυρώσω πνευματικά δικαιώματα) σε συνέχειες και σε 3 γλώσσες : ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά (αναλόγως σε ποια γλώσσα έχει γραφτεί η καθεμία). 

I've always liked stories... To read them, to hear them, to watch them in pictures... All the stories have something to say, especially if the narrator is good. I began to write my own stories circa 2005. I do not know if I am a good narrator, nor if my stories are beautiful (though I like them very much - but of course what else would I say????) I believe, however, that it will do them good to see the light -at list- of the internet instead of getting dusty on my bookshelves... Those who will do me the honor of visiting my blog will have to put up with the not at all discreet presence of my stories which will be uploaded (as long as I am through with copyright) in sequels and in 3 languages : Greek, English and French (depending in which language is each of them written).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!