Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

It's Saturday and I am wondering... - Είναι Σάββατο και αναρωτιέμαι...


πόσοι από εσάς δουλεύουν σήμερα;;; Εγώ δουλεύω. Φυσικά θα προτιμούσα να είμαι σπίτι, μαγειρεύοντας, ζωγραφίζοντας ή διαβάζοντας το επόμενο βιβλίο που θέλω να σας προτείνω (και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα να κοιτάξω ούτε την πρώτη του σελίδα) ή απλά κάνοντας άλλα ευχάριστα πράγματα...
Δυστυχώς το πρόγραμμά μου λέει ότι θα είμαι εδώ μέχρι την Παρασκευή, οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να ψάξω για τις ευχάριστες πλευρές της κατάστασης. Π.χ. μια ευχάριστη πλευρά είναι ότι έχω ακόμη δουλειά και αυτό συνεπάγεται ότι θα πληρωθώ στο τέλος του μήνα... Μμμμ... για τώρα φτάνει να υπερκαλύψει το γεγονός ότι η δουλειά μου (όπως και οι δικές σας ίσως) απέχει πολύ από τα ενδιαφέροντά μου. Πρέπει όμως να παραδεχτώ, ότι χάρη σε αυτή τη δουλειά βρήκα κι άλλα ενδιαφέροντα προκειμένου να μη σκέφτομαι ότι κάνω κάτι τόσο βαρετό και εκνευριστικό ταυτόχρονα.
Έχετε προσέξει ότι πολλές φορές τα πράγματα που δε μας αρέσουν μας βοηθούν να στραφούμε σε άλλα πιο ενδιαφέροντα;; Ή ακόμα όταν κάποιος μας αποθαρρύνει από κάτι ουσιαστικά μας κάνει περίεργους γι'αυτό;; Θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα: για χρόνια η μητέρα μου (που πλέκει με βελονάκι) μου έλεγε ότι το πλέξιμο με βελόνες ήταν πολύ πολύ δύσκολο. Την πίστεψα, γιατί όταν ήμουν πιο μικρή έχανα πολύ εύκολα το θάρρος μου και πίστευα τους άλλους όταν μου έλεγαν ότι κάτι είναι δύσκολο. Η περιέργεια όμως και η επιθυμία έμεινε για χρόνια, μέχρι που αποφάσισα να ψάξω στο youtube και να δω πόσο δύσκολο είναι τελικά το πλέξιμο με βελόνες. Την επόμενη μέρα αγόρασα τις πρώτες μου βελόνες και το πρώτο μου κουβάρι και πριν λίγο καιρό βοήθησα και μια από τις φίλες μου να ξεκινήσει.
Όταν κάποιος σας λέει ότι κάτι είναι δύσκολο δοκιμάστε το απλά για επιβεβαίωση (εκτός αν είναι κάτι πραγματικά πολύ επικίνδυνο για τη σωματική σας ακεραιότητα). Όταν βρίσκεστε σε μια κατάσταση που είτε δε σας αρέσει είτε σας γεμίζει και δεν μπορείτε να την αλλάξετε άμεσα, βρείτε ενδιαφέροντα που να σας το κάνουν πιο εύκολο να αντέξετε. Δημιουργήστε. Κάτι. Δικό σας. Όλοι μπορούμε να το κάνουμε αρκεί να βρει ο καθένας την κλίση του.
Επίσης μπορείτε να εμπνευστείτε από άλλους ανθρώπους ή να θυμηθείτε παρατηρώντας τους να δημιουργούν ότι κάτι έχετε ξεχάσει να κάνετε. Για να γίνω πιο σαφής : είχα την ιδέα του ιστολογίου για μήνες μέσα στο μυαλό μου, αλλά δε τολμούσα να το ολοκληρώσω και να το παρουσιάσω. Τελικά, σε κάποια φάση το ξέχασα. Όταν είδα μια στενή μου φίλη να φτιάχνει το δικό της χώρο, θυμήθηκα ότι κάτι είχα αφήσει στη μέση...
Άλλη μια συμβουλή, χιλιοειπωμένη : Μην αφήνετε πράγματα που σας ευχαριστούν στη μέση, στην άκρη και πουθενά. Να αφήνετε μόνο ότι δεν κάνετε με την καρδιά σας....


how may of you are working today??? I am. Of course, I would rather be at home, cooking, sketching or reading the next book I am going to suggest to you (and I haven't made to it's first page yet) or simply doing other pleasant stuff...
Unfortunately, my schedule says I will be here till Friday, so there's nothing else to do than look at the bright sides of this situation. E.g. a bright side is that I still maintain my job which means I am going to be paid at the end of the month... Mmmm... that's enough for now to cover up the fact that my job (as yours perhaps) has little to do with my interests. However, I have to admit, that thanks to this job I found other interesting stuff to occupy myself with in order not to think that I am doing something so boring and irritating at the same time.
Have you noticed that many times the things we don't like help us turn to others more interesting?? Or how when someone discourages us on something, in reality he just makes us more curious about it?? I will give a personal example : for years my mother (who crochets) always told me that knitting is very difficult. I believed her, for when I was younger I used to lose my courage pretty easily and I believed others when they said that something is difficult. Yet, the curiosity and desire stayed with me for years until I decided to search in youtube and see for myself how hard knitting is. I bought my first needle and a ball of yarn the very next day and a while ago I helped one of my friends to get started as well. 
When somebody tells you that something is hard to accomplish try it out just to make sure (unless it;s something really dangerous for your well being). When toy find yourselves in a situation you do not like or it does not satisfy you and you cannot change it now, find yourselves some hobbies that will help you cope. Create. Something. Yours. We all can do that if we find our true calling. 
You can get inspired by other people as well or remember as you watch them creating that you forgot to do something. To be more clear : I had the idea of the blog for months inside my head, but I did not dare to complete and present it. Ultimately, at some point I forgot about it. When I saw a close friend making her space, I remembered that I had left something in the middle...
Another advice, a thousand times said before : Don't leave things that please you in the middle, or aside or anywhere. Let go only whatever you can't give your heart and soul at....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Welcome to my World! - Καλώς Ήλθατε στον Κόσμο μου!